Alla inlägg den 25 juli 2007

Av La Famiglia - 25 juli 2007 21:15

Morgonpromenaderna som jag går med Ia innan jag åker till jobbet tenderar att börja senare och senare för varje dag. Idag kom jag inte iväg förrän en bra bit efter nio. Och för säkerhets skull träffade jag en granne och tillika pudelägare. Och ett sådant möte gör ju att promenaden tar ännu längre tid. Jag kom väl till jobbet runt 11. Sen kom frun hem till Ia bortemot 2 och då roade de sig med godisletning och dylika saker. Efter middagen begav vi oss till den omtalade slottsparken med hundöar. Där fick Ia springa lös en massa. Hon träffade på en dobbermann som hon försökte få igång lek med, men den var inte intresserad. Däremot hittade hon en finsk spets som var leksugen. Och dom var ju mer samspelta i storlek så det fungerade fint. När Ia sprungit av sig promenerade vi en bit in i parken och satte oss för att dricka lite kaffe. Då hittade Ia en grop att gräva i, och eftersom hon hade doppat fötterna i vattnet tidigare, fastnade jorden ganska bra i hennes päls. Snacka om en riktigt skitkväll. (Det du Salma!)


En tur upp på trimbordet har vi också hunnit med. Och i och med det är väl dagen som fulländad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards