Alla inlägg den 16 juli 2007

Av La Famiglia - 16 juli 2007 22:46

Och så har det blivit dags för hundpussel igen. Dagis har stängt och vi kan inte tvinga våra barn att ta hand om hunden hela tiden. Sålunda har jag varit hemma på eftermiddagen. När jag kom hem gick jag en promenad, men det var så varmt, så den blev tyvärr inte så lång. Jag skrev det igår, och jag kan skriva det igen, det är en helt annan hund att promenera med här hemma än någon annanstans på semester.


Efter middagen vidtog tovutredning och klippning. Eftersom frun klipper så långsamt (men inte långsammare än vad det växer) har vi inte hunnit klippa hela hunden ännu. Fortsättning följer i morgon.


Det har också letats godis och övats att gå i utställningskoppel.

Av La Famiglia - 16 juli 2007 15:06

Idag är det den varmaste och soligaste dagen sen vi påbörjade vår semester. Synd bara att detta är min första arbetsdag efter semestern. Men man kan ju inte få allt.


För övrigt var det en pina att för första gången sedan torsdagen före midsommar inte kunna gå i kortbyxor. För den regniga sommaren till trots har jag använt kortbyxor varenda dag på semestern. Men på jobbet passar det sig inte med kortbyxor, så jag var tvungen att dra på mig byxor med långa ben idag. Och det var inte skönt. Jag förstår de som vill gå i kjol eller klänning. Men dessvärre passar det sig inte heller.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards