Alla inlägg den 19 juli 2007

Av La Famiglia - 19 juli 2007 23:52

Så har vi då lagt sista handen vid Ias päls före utställningarna i helgen. Nästan. Det skulle behöva putsas lite mer på sidorna, men nu på kvällen var Ia så trött så hon orkade inte stå längre.


I övrigt har dagen bjudit Ia två promenader med mig, varav den sista innehöll ett besök hos bekanta som har två ragdoll (katter) Ia tittade på katterna, eller snarare katterna tittade på Ia genom ett fönster. Ia var inte speciellt intresserad. Och detta är så himla typiskt, många av våra bekanta har katt, men nästan ingen har hund.  Märkligt.



Av La Famiglia - 19 juli 2007 11:11

Jag har full koll på alla väsentliga kaféer på Österlen. Jag känner till bra kaféer både i Linköping, Lidköping, Göteborg och Skara. Men jag vet fan inte var de bästa kaféerna i Stockholm ligger. Det är ju det där problemet med att vara turist i sin egen stad. Där man bor känner man egentligen inte till någonting, vare sig om sevärdheter eller näringsställen. Nästan. Det är väl klart att jag kan hitta ett bra ställe i Stockholm att fika eller äta middag på, men jag kan ge mig fan på att de riktigt pärlorna har jag missat. Om någon utifrån landet har lust att komma med tips på bra kaféer i Stockholm vore jag tacksam.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards