Alla inlägg den 25 september 2006

Av La Famiglia - 25 september 2006 23:15

Kommer svägerskan någonsin att vilja vara hundvakt igen? Just nu känns det tveksamt. Enligt utsago har hundfan varit för jävlig idag. Vilket ju kan bero på att Ia inte riktigt kände sig komfortabel med den nya situationen. Får väl se hur hon är i morgon då jag ska vara hemma igen.Det verkar som om frun lyckats befästa hundens förmåga att leta efte gömt godis innomhus. Det tror jag är en bra sorts aktivering.I morse tog jag ut Ia på en liten kortpromenad innan jag drog till jobbet. Då mötte vi en Springer Spaniel. Den hunden har vi sett ofta förut, och den går nästan alltid utan koppel. Man får en känsla av att hunden och husse arbetar väldigt bra ihop, och att det förmodligen är en mycket stabil och fin hund. Och si, Ia blev inte rädd utan ville lite nyfiket hälsa på Spanieln. Bra! Får kanske försöka tima in dom i morgon bitti också. Kan säkert vara nyttigt för Ia.

Av La Famiglia - 25 september 2006 22:50

Har varit och köpt mer RAM-minne till datorn. Tänkte uppgradera från 512 MByte till det tredubbla. Men fan, det fungerar inte. När jag stoppar i minneskorten startar inte Windows. Jag blir så trött på sånt. Varför kan det inte bara fungera? Dessutom har jag köpt en extern hårddisk. Just nu står den och formatterar sig. Få se om den behagar fungera sen. Fan trot.

Av La Famiglia - 25 september 2006 16:51

Då kan man äntligen ge sig av hemmåt då, efter första arbetsdagen. Ska försöka åka förbi däckverkstaden för att se om det kan fixa framdäcket på Vespan. Få se om jag hinner skriva något mer i kväll. Det vore väl trevligt.

Av La Famiglia - 25 september 2006 12:19

Jo, pyttsan. Förmiddagen har varit fullständigt för jävlig på jobbet, och när jag tänker på att jag ska försöka arbeta hemifrån två dagar i veckan för att kunna ta hand om hund, blir jag mörkrädd och stressad. Jag som aldrig annars blir stressad. Det känns inte alls bra. Och ska man sedan kunna skriva något vettigt på bloggen vete fan hur livet ska gå ihop.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards