Alla inlägg den 19 december 2006

Av La Famiglia - 19 december 2006 23:46

Idag har jag gjort något som jag tror är viktigt att göra ibland. Jag har suttit på kafé med en av mina vänner. Vi satt och pratade i drygt en timme, mer hann vi inte. Det var visserligen alldeles för kort stund, men det var ändå väldigt trevligt. Det fikas alldeles för lite nu för tiden. Det är en underbar sysselsättning, och ett perfekt sätt att umgås. Vissa jag känner brukar gå på bio med sina kamrater, men hur kul är det på en skala? Man kan ju inte prata med varandra på bio. Om man är nyförälskad kan man sitta längst bak och hångla, men det är ju inte alltid så aktuellt när man är ute med sina vänner. Därför föredrar jag kafé. I ett riktigt bra samtal turas man om att få stå i centrum av samtalet, och på så sätt får bägge den uppmärksamhet och bekräftelse man så väl behöver. Dessutom är det gott att fika.

Av La Famiglia - 19 december 2006 23:03

Idag har jag lämnat hund på dagis. Sedan har jag gått kvällspromenaden med henne. Sen gick hon och lade sig. Vad mer kan jag säga? Jo, jävla hund att äta sten. Det är inte lätt att parera alla stenätarförsök på en promenad. Jag är tveksam om hon över huvud taget ska få gå ut så som hon beter sig. Och jag vet inte vad jag ska skriva mer om dagen, så då slutar jag väl då.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards