Alla inlägg den 5 december 2006

Av La Famiglia - 5 december 2006 22:31

Det är inte lätt att sköta ett heltidsjobb, gå på kurs och samtidigt underhålla en blogg. Jag vet, för jag har prövat idag. Jag ska pröva i morgon och på torsdag också. Det kommer inte bli varken mycket skrivet eller arbetat. I alla fall inte om jag ska kunna tillägna mig innehållet på kursen, och det borde jag ju försöka göra, det är liksom därför jag går den. Men det kommer inte bli mer skrivet här förrän i morgon kväll, och då kanske bara några enkla hunddagboksanteckningar. Så kan det gå.

Av La Famiglia - 5 december 2006 22:20

Nu är det återigen en sån där dag så jag egetligen inte vet ett smack om vad som hänt. Jag lämnade hund på dagis i morse runt halv nio, och så är jag nyss hemkommen, och alla ligge i stort sett och sover. Inklusive hund. Så jag har ingen aning om hur dagen varit. I morse när jag lämnade på dagis verkade Ia nästan glad att slippa se mig mer. Hon hade oerhört bråttom att komma in, och när dörren väl öppnades in till de andra hundarna försvann hon, snabb som en vinthund, utan att ens säga hej då till mig. Telefonledes under dagen har jag dock fått reda på att hon för första gången kissade under sitt dagisbesök. Och det var nog klokt av henne, för hon blev inte hämtad förrän vid halv fyra i eftermiddags. Vad som i övrigt hänt på dagis och här hemma är jag än så länge lyckligt ovetande om. Så det har säkert varit bra. Vad annars?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards