Direktlänk till inlägg 11 december 2007

Öhhh man kanske skulle flytta

Av La Famiglia - 11 december 2007 23:56

Ibland förundras jag över hur många fina bloggar det finns på olika ställen. Dessutom verkar bloggarna vara försedda med en massa finurliga finesser som inte finns på denna bloggportal. Efter att ha funderat en hel del fram och tillbaka  har jag nog bestämt mig för att flytta. Visserligen har jag fått tillträde redan nu, men jag kommer nog inte att flytta på allvar förrän till jul. Ny adress blir http://hundblues.blogspot.com. Den nyfikne kan redan nu gå tid för att se hur det ser ut. Men jag behöver nog fram till jul och lite till på mig för att designa och möblera nya bloggen. Välkommen dit.

 
 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

12 december 2007 10:50

Vad är det för finesser du har hittat på det nya stället? Typ, vaddå??

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

La famiglia

12 december 2007 11:17

Typ möjligheten attt i större utsträckning bestämma utseende på bloggen. Typ möjligheten att lägga till sidotexter som alltid finns. Typ möjligheten att enkelt lägga in videosnuttar. Typ möjligheten att lägga till en jukebox i marginalen (även om jag just nu inte vet hur man gör) Typ

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

12 december 2007 21:18

Det låter ju typ, ganska bra. På min blogg kan man förändra och lägga in egna bakgrunder mm, fast jag har inte brytt mig om att fixa med annat än deras standard.

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Alma

13 december 2007 02:17

stanna

 
Ingen bild

La famiglia

13 december 2007 09:27

Alma, varför då? (Du har säkert ett bra skäl som jag inte tänkt på ännu)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La Famiglia - 6 juni 2008 17:58

I någon slags miljömedvetenhetsanda talas det alltmer om hur fel det är att transportera mineralvatten långa sträckor när vi har så gott kranvatten i Sverige. Vi som älskar ramlösa, loka, etc framställs allmer som riktiga miljöbovar. Och i en förläng...

Av La Famiglia - 2 april 2008 22:46

I går på första april hade denna avdankade blogg 700 besökare. Det är ju inte vettigt....

Av La Famiglia - 4 mars 2008 23:13

Men hallå asså. Det senaste inlägget på denna blogg skrev jag sista december förra året, och sedan dess har jag en ny blogg.  Men vad kommer det sig att denna blogg fortfarande har en jävla massa besökare? Bloggen ligger ju idag för tusan på 14 plats...

Av La Famiglia - 31 december 2007 23:59

Som sagt, från och med nu flyttar jag till annan adress. http://hundblues.blogspot.com   Ni är välkomna dit om ni vill föjla mig under 2008 (och kanske även längre)   ...

Av La Famiglia - 31 december 2007 23:58

Nyårsafton, årets sista och mest spännande dag för alla hundägare. (Det är väl i och för sig årets sista dag för rätt många människor.) Dagen började med en tvåtimmarspromenad på golfbanan, och nog fan var det folk ute och spelade golf idag också. De...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards