Alla inlägg den 3 december 2007

Av La Famiglia - 3 december 2007 22:48

Nu har jag fått schemat för hur vi ska bemanna rasmontern på Stora Stockholm. Jag ska stå mellan 12 och 18 på lördagen. Det ska bli riktigt spännande. Jag har av en i styrelsen redan blivit ombedd att stå i montern iklädd solglasögon så att folk känner igen mig från i somras. I samma anda borde man kanske duka upp kafferep i montern också.

Av La Famiglia - 3 december 2007 22:41

Inte för att vi trodde det skulle vara något, men vi berättade ändå på dagis om fredagens lilla incident så att dom skulle veta. Men det visade sig att Ia har härjat på dagis som vanligt. Skönt!! (för oss)


Ikväll var det schamponeringsdags av lagotto. Frun var lite crazy och läste bruksanvisningen till schampot före hon använde det idag.  Så hon både blandade till det i rätt proportioner och applicerade det med en svamp som rekomenderas. Och jädrans vad bra det blev. För det var väl knappast svampen och blandningen som gjorde att det uppstod tovor på tassarna som var bland det jävligaste jag sett i tovväg. Vi har nu ägnat nästan en halvtimme åt att reda ut tovorna på en baktass. Turligt nog var det bara på denna tass det var så jävligt. De andra tassarna klarade sig betydligt bättre undan tovor efter schamponeringen, men fortsättning följer på den spännande tovutredningen. En annan dag.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards