Alla inlägg den 17 september 2007

Av La Famiglia - 17 september 2007 23:01

Började dagen med en hundpromenad innan jag åkte till jobbet. Det är ingen dum början på en arbetsdag. Tyvärr fortsatte inte dagen fullt lika bra. Det dröjde inte mer än en kvart på dagens första möte så blev jag förbannad på en idiot. Som tur var fortsatte inte dagen fullt lika dåligt. Faktum är att hela eftermiddagen gjorde jag bara en massa bra saker, och jag kände mig mer än lovligt nöjd när jag drog hem på Vespan. Eftersom det var så himla mysigt väder ute, meckade jag snabbt ihop middagen (pannbiff och löksky med kokt potatis), satte ett barn att passa potatisen och gick ut på en promenad med hunden innan frun kom hem. Och då visade sig det som man läst om i hundböcker. När jag går ensam med hunden går det ju ofta revy i skallen, och idioten från morgonens möte dök upp igen. Och han retade mig så jag blev riktigt förbannad där jag gick med hunden. Och att i det läget försöka samarbeta med en hund, när man själv är skitförbannad, går inge bra.


Väl hemkommens från kvällens möte möts jag dock av en oerhört glad hund som bara vill pussas och gosa. Det berättas att i min frånvaro har dom övat "hämta apa" en hel del. Och det hade gått himla bra.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards