Alla inlägg den 14 september 2007

Av La Famiglia - 14 september 2007 23:53

Har hittat en bra lista, den snor jag av fru fundersam, fast hon har säkert snott den någon annanstans


Dagens vill ha: Ett bluesband att spela med

Dagens klädsel: Varierat under dagen

Dagens smink: Inget

Dagens frisyr: Öhh, ingen tror jag.

Dagens händelse: Säkert något på jobbet. Minns inte vad

Dagens låt:The Moonshiner (I'm a rambler I'm a gambler)

Dagens plan:  Titta på Doobidoo, ensam med hunden och äta så kallad guggekaka

Dagens saknad: Sommaren

Dagens dummaste: Minns inte, men säkert någon idiot i trafiken

Dagens sjuka: Måste-köpa-en-ny-kokbok-sjukan

Dagens drog: Livet

Dagens roligaste: När jag gjorde ett fynd på youtube

Dagens vänner: Familjen

Dagens köp: En ny kokbok

Dagens godis: Guggekaka

Dagens humör: Jävligt nöjd

Dagens ord:  Humor

Av La Famiglia - 14 september 2007 23:33

I morse var jag hemma en stund med Ia innan jag åkte till jobbet. Det blev en skön morgonpromenad av det. Så borde man egentligen ha det varje dag. På eftermiddagen kom frun hem och tog hand om hunden. Fast det tyckte nog inte hunden. Frun dammsög, och det vet ju alla som har en lagotto att det inte är en lagottos favorit. Efter middagen åkte frun och yngsta dottern till Gröna Lund för att titta på Måns Zelmerlöf, och äldsta dotter hade gått iväg på kalas. Sålunda endast jag och hund hemma. Det blev en skön promenad före Doobidoo, och sedan mys i soffan. När frun kom hem fick Ia någon som hon kunde tjata på om att leka, så det gjorde hon. Tjatade alltså. Och sedan lekte de lite. Eller övade.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards