Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av La Famiglia - 17 oktober 2007 22:37

Vi har gjort vissa ommöbleringar hemma, i syfte att skapa mer utrymme i bokhyllorna, och inte minst att få plats med fler bokhyllor. I samband med detta har jag utnyttjat möjligheten att samla alla mina kokböcker på ett och samma ställe. Man får liksom bättre överblick på det sättet, och man vet bättre var man ska leta. Dessvärre fick inte alla plats i en bokhylla, så omflyttningen är inte helt klar än. Men  jag försökte ändå räkna dem, och fann att jag just nu har strax under 180 kokböcker. Jag måste väl erkänna att jag inte lagat mat efter alla recepten. Ännu.

Av La Famiglia - 17 oktober 2007 22:34

Jag ska inte hålla mig hemma, det blir inge bra för Ia. Hela förra veckan var jag ju borta varje kväll, och då aktiverades Ia av alla krafter. Idag har jag varit hemma hela kvällen, och inte fan har Ia blivit aktiverad. Vi har varit och handlat, läst läxor med barn, röjt undan i köket, dammsugit och säkert en hel del andra nyttiga hushållsgöromål också. Men Ia har bara fått två ynka promenader idag. Inge bra. Eller förresten det var nog inte helt sant. Jag har för mig att frun berättade att Ia varit ute och sprungit på tomten. Det tyckte hon säkert var roligt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards