Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av La Famiglia - 12 oktober 2007 23:20

Så har det åter blivit fredag, och vad är fredag för dag?  Mysdag!! Kunde man ju hoppas, men det skulle tittas på Idol, så jag tog hunden med mig ut på promenad i stället. Och då fick jag uppleva något som jag aldrig sett förut. Så fort Ia hörde röster eller något annat spännande satte hon sig ner på marken och skulle vänta tills det spännande kom fram till oss. Jag tyckte inte det var någon bra idé så jag släpade vidare på hunden. Det gick inge bra ska jag säga. Så höll vi på ganska mycket på promenaden. Vi höll också på en himla massa med sitt och ligg, svänga höger och vänster och svänga runt och så. Helt klart är att det lönar sig att inte hålla sig hemma, för fruns övande under veckan när jag inte stört har helt klart givit resultat. Mycket imponerande.


När vi sedan tittade på Doobidoo, lyckades vi locka upp Ia att lägga sig i knät på frun, och lite på mig. Där låg hon länge och myste. Och vi satt länge och myste. Efter TV-tittande ville Ia öva mer inomhus, och det sa hon också väldigt tydligt. Så fru och hund har övat ytterligare en omgång i vardagsrummet, och så har Ia letat godis. Nu drar det ihop sig till läggdags.

Av La Famiglia - 12 oktober 2007 20:00

Usch nu är det Idol på TV. Då går jag ut med hunden och stannar där till Idol är slut.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards