Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av La Famiglia - 18 oktober 2007 22:41

Även idag har jag varit hemma, och även idag har det varit en tråkdag för Ia. Efter middagen fick hon en kort promenad, sedan åkte fru och barn iväg till min fader för att att gratulera honom på födelsedagen. Tyvärr kunde jag inte följa med, för villaägarföreningens styrelse, som jag sitter med i, hade styrelsemöte hemma hos oss i kväll. Och Ia fick stanna hemma. Så hon har i och för sig skällt ut alla våra gäster när dom kom. Sedan fick hon något gott att tugga på som varade rätt länge. Vad hon fick vet jag inte. Frun köpte det i djuraffären, och hon som sålde det sa att det var något som alla hundar älskade. Hon sa också att vi inte ville veta vad det var för något. Hon hade delvis rätt. Ia älskar det, men jag vill veta vad det är. I övrigt har Ia ägnat kvällen åt att skälla ut våra trädgårdsspöken. Fan vad hon har skällt på de svarta fönstren i kväll.


När fru och barn kom hem fick hon gå en liten promenad, och sedan övade faktiskt fru och hund lite. Så en helt värdelös dag blev det kanske inte för Ia.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards