Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av La Famiglia - 29 oktober 2007 07:22

Så var det sista träffen på rallylydnadskursen. Lite tråkigt, men det kommer nog en fortsättning. Nu har vi klarat av 24 av de 31 skyltarna i nybörjarklassen. Idag övade vi lite på vänstersvängar, mao bakdelskontroll. Jag förstår kanske fortfarande inte allt kring det, men jag förstår, eller snarare märker, att det kan vara lite knepigt. Sedan fick vi också gå en bana som var godkänd för användning i nybörjarklass. Jag gick den inte utan frun fick gå. Och man ser hur svårt det är att hålla fokus uppe under en hel bana. Och hur svårt det är att inte ha kopplet för sträckt. Men ekipaget kom i alla fall igenom, vilket var mer än man kan säga om Ias och mitt försök lite senare. Men det är roligt, tycker nog alla inblandade.Väl hemma vidtd pälsvård. Bara för att vi inte skulle känna oss sysslolösa har det regnat hela dagen, och det regnade på kursen också. Så några nya fina tovor på benen och tassarna hittade vi. Men nu har vi i alla fall kammat och klippt kroppen också. Nu återstår bara huvud, bröstkorg och svans. Det fixar vi i morgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards