Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av La Famiglia - 30 oktober 2007 23:15

Nu har vi fixat huvud och bröstkorg på Ia. Svansen glömde vi bort, så det får vi ta i morgon. Om vi hinner ska vi också försöka reda ut vissa filtkakor på magen, och eventuellt snygga till maglinjen lite.  Vi är inte heller helt överens om hur ansiktet ska se ut. Jag tycker att det borde klippas lite mer, men vi enades om att skjuta upp det beslutet till i morgon. Så eventuellt lite puts där också. Efter att ha städat upp efter kammning och klippning några dagar, kan jag inte annat än fråga mig hur det kommer sig att högen från kammningen alltid blir större än högen från klippningen. Helt klart är att vi kammar bort mer hår än vi klipper bort. Märkligt kan tyckas.


Ia och jag har också gått en kvällspromenad. Det är ganska mysigt att promenera i mörkret, småprata med sin hund och öva lite rallylydnadsmoment. Om någon skulle se och höra mig skulle dom förmodligen undra om jag var riktigt klok. Men förhoppningsvis skulle dom kanske förstå när dom fick se att jag hade en hund med mig också.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards