Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av La Famiglia - 5 augusti 2007 23:40

Även idag har det varit en sån där hemsk fönstermålardag. Och även idag gick jag morgonpromenaden med Ia. Men jag släppte henne INTE lös idag. Och återigen, när jag går ensam med henne går hon mycket bra i koppel, när vi är några fler, går hon inte riktigt lika bra.


Under eftermiddagspromenaden låg jag i hammocken och läste. Från denna promenad berättas att kommandot "sakta" med framgång hade använts. Det är ett kommando som lagottoägare företrädesvis behöver använda i trappor i synnerhet på väg nerför, men även i branta nedförsbackar ute i skogen.


På kvällen gick vi inte åt taxhållet, för vi ville promenera. Och det gjorde vi. En underbar promenad som bjöd på det mesta. Skog, gångväg, intill hårt trafikerad väg, ängsmark, villaområde, tråkig asfaltsparkering, vad mer kan man önska sig?

Av La Famiglia - 5 augusti 2007 16:58

för att blogga. Jag orkar inte ens kommentera de kommentarer jag fått, tills vidare håller jag dem opublicerade.  Dessutom tvingar frun mig att måla fönster. Jag återkommer nog ikväll när det blivit lite svalare.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards