Alla inlägg den 13 mars 2007

Av La Famiglia - 13 mars 2007 23:57

Nu har det blivit så där besvärligt igen. Jag hinner inte sköta min blogg. Och det beror inte bara på att jag är hemma med hund. Igår var jag två gånger på jobbet, och så var jag tvungen att sent igår kväll förbereda ett möte till idag. Jag gick och la mig vid halv 1. Stiger upp runt 6 för att käka frukost och åka till jobbet. Sitter i ett planeringsmöte mellan 8 och 9, för att planera ett möte som ska hållas mellan 13 och 15 idag. Klockan 9 börjar ett heldagsmöte, där min insats sträcker sig till en presentation och att svara på lite frågor. Sålunda slösar jag bort större delen av dagen på detta för mig irrelevanta möte. Mellan 12 och 15 var jag på det möte som jag var med och planerade tidigt på morgonen. Dessvärre blev det mötet precis så dåligt som jag var rädd för, och som gjorde att jag ville planera mötet ordenligt. Men det hjälpte inte. Och nu är det natt och jag försöker skriva på bloggen samtidigt som jag förbereder en presentation till ett skojigt möte i morgon bittí.

Av La Famiglia - 13 mars 2007 23:51

Tonårstjejernas julafton. Så kan man sammanfatta dagen i La famiglia. Äldsta dottern började skolan klockan 4 i eftermiddags, så hon har varit hemma med Ia hela dagen. Och det har berättats att de sov till framemot 10, sedan masade de sig sakta upp. Jag har inte fått det bekräftat men jag ger mig attan på att äldsta dottern käkade lite kvarglömda chips från i lördags till frukost och Ia fick säkert lite godis samt nöjet att slicka rent efterrättstallrikarna. Sen har som inte gjort ett skit idag. Bara slappat. Typiskt tonåringar. Sedan kom yngsta dottern hem och styrde upp det hela (hon är visserligen också tonåring men inte fullt så tonårig). Och kvällspromenaden har jag fått gå. Mycket skönt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards