Alla inlägg den 31 januari 2007

Av La Famiglia - 31 januari 2007 21:59

Idag har jag både hämtat och lämnat på dagis. Och där hade allt varit bra. Kvällen har ägnats åt kontemplation och lite mys. Dessutom har jag börjat försöka lära Ia att kramas, dvs när jag säger kram ska hon lägga sina framtassar på mina axlar. Det var inte så svårt, det var bara att lägga godis på huvudet. Jag tror inte hon förknippar ordet kram med det ännu, men det är väl bara at fortsätta öva.Ikväll har hon flera gånger försökt lägga sig i mitt knä när jag sitter på golvet. Det går inte längre, hon är för stor :-(

Av La Famiglia - 31 januari 2007 19:40

Jag minns inte i vilket ämne, men för några månader sedan skrev jag ett blogginlägg och några dagar efteråt hittade jag samma vinkling av frågan i DN. Nu har det hänt igen. Idag gjorde sig DN roliga över den så kallade värstingmotorcykeln Boss Hoss och motivlackade lättklädda damer som fanns att beskåda på MC-mässan i helgen. JAg vill bara påpeka att jag redan gjort mig rolig över dessa företeelser. Men det är okey DN att ni stjäl mina idéer. Jag vet ändå att jag var först.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards