Alla inlägg den 6 januari 2007

Av La Famiglia - 6 januari 2007 23:19

Idag har Ia fått spåra. Dock utan mig, så jag vet inte riktigt hur det gick. Men enligt utsago gick det ganska bra. Nåt fel blev det visst, jag minns inte riktigt vad. Kanske fick spåret inte ligga till sig ordentligt.Sedan har det varit pälsvård. Frun, som är pälsvårdsansvarig insåg att det nog är dags att ge sig på öronen. De har inte blivit så mycket klippta tidigare, och inte heller varken kammade eller kardade, så de är rejält toviga. Det har aviserats klippkurs snart från vår kära uppfödare där vi bl a ska få lära oss reda ut tovor. Vi kanske ska spara tovorna på Ias öron, så kursen får något rejält att arbeta med. Näe, det är nog ingen bra idé, så vi får jobba lite varje dag med att trassla ut öronen.Och i dag, utan min inblandning, för jag låg i badet, har yngsta dottern fått fason på Ias hämtning av sitt lejon. Nu kan hon hämta lejonet när man ber henne. I alla fall ibland, så nu är det väl bara att nöta vidare. Och det är typiskt. Jag har under flera dagars tid gjort grovjobbet, och så när jag ligger i badet passar andra på att liksom håva in vinsten av mitt grovjobb, och jag fick inte vara med :(

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards