Alla inlägg den 2 januari 2007

Av La Famiglia - 2 januari 2007 21:12

Så är Ia nästan tillbaka i rutinerna igen. Det var dagis idag, och det hade gått bra berättades det när jag hämtade. Det gick bra att lämna också. Ia verkar alltid glad att komma dit, och det tycker jag känns bra.Efter middagen har det inte hänt speciellt mycket heller, vi har lekt lite, övat U-sväng, leta godis, sitt kvar, gå zick-zack mellan mina ben, inte äta godis som ligger på golvet förrän jag säger varsågod och sånt. I övrigt verkar Ia lite uttråkad. Det hon tycker är roligast just nu är att gå ut på baksidan och skälla. Använd vattensrutan sa dom på dagis. Spruta på henne så fort hon skäller. Ja, jag får väl gå ut i garaget och se om jag kan få fram högtryckssprutan. Om jag laddar den med hundschampo kanske hon blir ren samtidigt.

Av La Famiglia - 2 januari 2007 20:54

Var på besök i den stora staden idag. Inne i en port, alldeles där jag parkerat bilen, får jag se att det står en julgran med kulor, glitter och julgransljus. Då kände jag att ska jag bo i hyreshus inne i en stor stad, ska det vara i en port där det står en julgran på julen. Det kändes så välkomnande att se granen där i porten.

Av La Famiglia - 2 januari 2007 14:56

Aldrig har väl en omröstning varit så dåligt utnyttjad som min senaste. Jag har ju inte ens fått ihop 10 röster, vilket jag tycker är ett minimum för att byta omröstning. Men uppenbarligen är det ingen som är tilltalad av mina funderingar kring traditioner. Inspirerad av misstaget med den vaniljsockrade grädden, kommer här en ny omröstning.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards