Alla inlägg den 4 januari 2007

Av La Famiglia - 4 januari 2007 23:51

Först och främst, jag glömde en sak från gårdagen. Det berättades från dagis att Ia hade försökt rymma. Eller i alla fall hjälpa någon annan att rymma. Hon hade grävt ett hål under staketet, stort nog för en chihuahua i alla fall. Så numer får hon inte vara ensam i rsatgården.Vi kan nog också konstatera att den glasbit hon drog i sig igår inte ställt till någon större skada. Dagen har förflutit fullt normalt. Inget dagis idag, men ett jävla väder så jag har inte haft någon lust att gå ut med Ia. Inte så mycket för att vädret varit äckligt, utan mer för att efter sådant väder är en brottningsmatch med Ia i duschen ofrånkomlig, och det lockade inte. Däremot har vi lekt en del inne idag. Jag har fortsatt öva på att lära henne hämta ett gosedjur, men jag kan inte säga att jag lyckats speciellt bra. Ännu. Men jag jobbar vidare på det.Inte heller kvällens försök till TV-tittande gick speciellt bra. En rastlös hund är inget som precis främjar avkoppling framför en bra film. Dessutom hade någon (inte jag) glömt att stänga dörren till tvättrummet. Vad hon snaskat i sig därifrån, förutom ett plastlock som vi lyckades locka av henne, vete fan. Inget farligt hoppas jag. Det får väl morgondagen utvisa.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards