Alla inlägg den 18 januari 2007

Av La Famiglia - 18 januari 2007 22:15

I dag har jag haft den stora förmånen att både få lämna och hämta på dagis. Men eftersom jag är så himla morgontrött kommer jag i väg alldeles försent och fastnar således i bilköer på väg till jobbet. Hur som helst, i dag har Ia käkat upp ett tält (eller i alla fall bitit sönder det) Det stod inne i det rum hon är på dagarna. Men så fort jag fick höra det när jag hämtade Ia sa jag att jag inte tänker betala någon ersättning. Om någon är så jävla dum så han tältar inne på ett hunddagis får han väl skylla sig själv. Men jag fick förklarat att riktigt så hade det inte gått till. Det var nämligen fråga om ett lektält som de köpt på IKEA, och tanken var att det skulle hundarna kunna gå in i och leka. Jag har också fått gå både eftermiddags- och kvällspromenaden med Ia. Ensam. Det är något speciellt att promenera ensam med med hund. Det känns så befriande och enkelt på något vis, och man känner sig så behaglig till mods efteråt. Men fortfarande går vi bara väldigt korta promenader. Men om ett halvår, då ska det minsann nötas asfalt här i byn.Tyvärr var jag borta en sväng nu på kvällen så jag vet inte om dom övat något på bollputtandet, men troligen inte. Jag får väl ta hand om det i helgen.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards