Direktlänk till inlägg 30 maj 2007

Nästan stängt på grund av jobb

Av La Famiglia - 30 maj 2007 22:44

Det har liksom blivit lite mycket nu senaste veckorna i allmänhet och senaste dagarna i synnerhet. För närvarande upprätthåller jag två tjänster på jobbet (dock utan dubbel lön) och det tar på krafterna. Och det tar min tid i anspråk. Man hinner varken läsa och kommentera andras bloggar eller skriva på sin egen. Hittills har jag gjort halvhjärtade försök att upprätthålla någon slags god bloggkultur, men jag tror inte det går så länge till. Till den (eller möjligen de) av er som undrar vart jag tagit vägen, kan jag säga att jag jobbar. Jag återkommer när jobbet tillåter. Men för principens skull ska jag i alla fall försöka hacka ihop en hunddagbok varje dag. Men troligt är att den blir lika futtig som de två senaste dagarna.

 
 
Angie & Rex

Angie & Rex

31 maj 2007 03:50

Ja, inte är det lätt när man jobbar mycket !
Hoppas att du snart får lite mer tid :)

http://rexochkatterna.bloggagratis.se

 
Hannah

Hannah

31 maj 2007 08:26

jag börjar sommarjobba i dag och även om jag inte jobbar lika många timmar som du så lär det bli mindre bloggning den närmsta tiden

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

La Famiglia

31 maj 2007 12:22

Hannah, vi får väl försöka ses irl i stället. Avesta nästa, sen Raduno, och.....?

 
Hannah

Hannah

31 maj 2007 21:56

Jo men precis, men bloggandet kommer inte upphöra helt från min sida bara inte så många inlägg... Hoppas att det blir detsamma från din sida.
Har faktiskt inte planerat in så mycket mer, Raduno har jag inte bestämt mig för hur jag ska göra.. får se.. Nyköping och norrköping i augusti brukar vara trevligt

http://takycard.blogg.se

 
Hundbiten

Hundbiten

1 juni 2007 14:57

Tänk att man ändå får lite dåligt samvete när man inte har tid att blogga!! I början när jag bloggade fick jag dåligt samvete för det där andra jag borde göra istället... men riktigt så är det inte längre...

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La famiglia

1 juni 2007 23:26

Hannah, rätt, inte upphör jag, men det blir mindre skrivet, läst och kommenterat. Och alla andra får ursäkta, men det är ändå lagottobloggarna jag kommer att prioritera. Men det är väl klart du ska komma på Radunon. Nyköping och Norrköping, det låter ju lagom nära fram i höst.

Hundbiten, det är genom att tydligt deklarera mitt begränsade bloggande som jag undviker dåligt samvete.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av La Famiglia - 6 juni 2008 17:58

I någon slags miljömedvetenhetsanda talas det alltmer om hur fel det är att transportera mineralvatten långa sträckor när vi har så gott kranvatten i Sverige. Vi som älskar ramlösa, loka, etc framställs allmer som riktiga miljöbovar. Och i en förläng...

Av La Famiglia - 2 april 2008 22:46

I går på första april hade denna avdankade blogg 700 besökare. Det är ju inte vettigt....

Av La Famiglia - 4 mars 2008 23:13

Men hallå asså. Det senaste inlägget på denna blogg skrev jag sista december förra året, och sedan dess har jag en ny blogg.  Men vad kommer det sig att denna blogg fortfarande har en jävla massa besökare? Bloggen ligger ju idag för tusan på 14 plats...

Av La Famiglia - 31 december 2007 23:59

Som sagt, från och med nu flyttar jag till annan adress. http://hundblues.blogspot.com   Ni är välkomna dit om ni vill föjla mig under 2008 (och kanske även längre)   ...

Av La Famiglia - 31 december 2007 23:58

Nyårsafton, årets sista och mest spännande dag för alla hundägare. (Det är väl i och för sig årets sista dag för rätt många människor.) Dagen började med en tvåtimmarspromenad på golfbanan, och nog fan var det folk ute och spelade golf idag också. De...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards