Alla inlägg den 8 maj 2007

Av La Famiglia - 8 maj 2007 22:33

Idag har jag över huvud taget inte varit hemma (och är det fortfarande inte) men jag misstänker att Ia varit det. Men kanske att det var sista dagen, fast det vet jag inte heller. Jag är med andra ord helt utlämnad åt välvilliga gästbloggare, eller kommentarskrivare som kan beskriva vad som sig tilldragit tisdagen den 8 man 2007.

Av La Famiglia - 8 maj 2007 00:30

Tja, det "korrekta" svaret kan man väl aldrig få, men omröstningen ger väl i alla fall en liten hint. Och precis som hos Fru Fundersam, där jag snott idén till omröstningen, är det mestadels kvinnor som svarar. Hos mig är det bara Felix 12 år och så två okända män i åldern 40-49 år som har röstat. Märkligt. Eller kanske inte. Kan det vara så att bloggandet är mer kvinnligt. I alla fall kan noteras att bland de 30 populäraste bloggarna är det bara runt 5 manliga bloggare.

Av La Famiglia - 8 maj 2007 00:23

Som tidigare skrivts är jag på konferens i Malmö några dagar. Vi kom hit nu i kväll och skulle hitta någonstans att äta middag på. Vi gav oss iväg ut på stan, men dessvärre hade ingen av oss varit i stan förut, så vi hamnade på en sunkig kinakrog. Och fan vad det var dött i stan. Men inte ens när vi förstod att vi hamnat i utkanten av stan, och börjat gå in mot stan igen, tyckte jag att det blev speciellt mycket drag. Måste man ut till Rosengård för att det ska hända något? Och inte hittade vi någon bluespub heller. Hmm? I morgon kväll ryktas det om Köpenhamn. Få se om det är bättre. Annars åker jag hem på onsdag. (Det gör jag förresten ändå) 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards