Alla inlägg den 17 april 2007

Av La Famiglia - 17 april 2007 22:25

I stället för att få vara hemma hos familjen och kånka upp ny soffa och bära ner den gamla, sitta i nya soffan och lära hunden att det inte är en hundsoffa, sitter jag på en jävla kursgård mitt ute i ödemarken. I och för sig en intressant kurs, men detta är inte vad jag vill just nu. Dessutom var middagen en katastrof. Till förrätt var det kokt kronärtskocka och huvudrätt fisk. Ingen hit för en som inte gillar grönsaker och fisk. Jag hoppas det blir bättre i morgon.


Till denna kursgård åkte vi abonnerad buss. En sån där buss med två våningar. Dum som jag var satte jag mig längst fram med full utsikt. Det var inge bra. Det var oerhört stressande. Det ser ju hela tiden ut som om kan kommer att krocka, köra in i för låga broar och allt möjligt. Men vi kom fram helskinnade. På hemvägen ska jag sitta längst bak på nedervåningen.

Av La Famiglia - 17 april 2007 22:18

Ja vad fan ska man skriva när hunden åkte till dagis innan jag vaknade och jag inte varit hemma på hela dagen, och inte kommer hem förrän i övermorgon. Det berättas att Ia letat godishögar i trädgården, och det är numer något som hon kan. Vad annat är att vänta av en hund som är avlad på sökegenskaper. Men något mer har jag inte att berätta, så nu var det slut.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards