Alla inlägg den 18 februari 2007

Av La Famiglia - 18 februari 2007 21:46

Så har "dagen efter" också gått till historien. Allt utställningsståhej märktes även idag. Det var inte bara hund, utan även andra som var lite extra sega i morse. Men så småningom kom i alla fall jag och Ia ut på promenad. Vi gick en lite längre promenad än vanligt, bara för att jag skulle få lite extrat motion. Min hälsocoach föreslog tidigare att jag skulle promenera med stavar för att öka ansträngningen lite. Hälsocoachen har ingen hund kan jag säga. Att gå med stavar är väl ingenting jämfört att gå med en hund som drar. Fan vad jag var trött efter promenaden. Visserligen drog inte Ia mig runt hela byn, men det kände så. Under stundom gick hon faktiskt riktigt bra.På eftermiddagen la vi ett litet spår i trädgården, men det gick sisådär ska jag säga. Och så har vi övat lite mer på att utställningsspringa och gå fint. Det är ju bra om det fungerar hyfsat till nästa utställning.Just nu sitter familjen i övrigt och tittar på filmen Singin' in the rain. Den filmen tycker dock inte Ia är speciellt rolig, och man hör hur hon skäller på sitt speciella sätt som betyder "sitt inte bara där utan lek med mig". Vi får se vad frun hittar på. Själv ska jag gå och lägga mig.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards