Alla inlägg den 8 februari 2007

Av La Famiglia - 8 februari 2007 23:45

...jag publicerar en liten lista.1. Var hittade du den här listan? Stulen från Marie2. Var är dina föräldrar födda? I Västergötland3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Drivrutiner till skrivaren4. Vilken är din favoritrestaurang? Cassi5. När badade du i en pool senast? I somras i Simrishamn6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja i första klass7. Hur många barn vill du ha? Så många jag redan har förstås.8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Rastamusik, eftersom den glorifierar drogmissbruk 9. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? Njaeja10. Vad har du för TV-kanaler? Fler än jag hinner titta på.11. Har du åkt moped någon gång? Vespa12. Har du busringt någon gång? Öhh minns inte, men det är väl troligt.13. Har du fått felparkeringsböter? Ja14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Varför skulle jag det?15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?Marocko16. Har du en egen trädgård? Näe, men min fru har.17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle Anka (finns det någon annan?)18. Kan du alla orden i nationalsången? Jag förstår inte frågan19. Badkar eller duschkabin? Både och20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?Öhh, vad för filmer har jag sett senaste månaden? Det är nog bara en, Walk the line.21. Favoritpizza? Minns inte vad den heter. Jo förresten, Provencale22. Chips eller popcorn? Varför välja det ena? Och vad är det för fel på ostbågar?23. Vilken färg på läppstift använder du? Brukar inte använda läppstift så ofta24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nix25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Varför skulle jag vara det?26. Apelsin- eller äppeljuice? Beror på vilken sort27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?Frun och hunden på Mackedonalds. Vi åt hamburgare28. Favoritchoklad? Lindt29. När röstade du senast? På någon blogg tidigare i veckan30. När åt du en hemodlad tomat sist? Ingen aning31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nix32. Är du bra på matlagning? Ja33. Klarar du att tanka själv? Ja34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Jag förstår inte frågan35. Pepsi eller coca cola? Pepsi36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?Nej37. Vad var det senaste du handlade? Kaffe38. Har du kräkts offentligt? Ja39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? kärleken har jag hittat, så jag hoppas på cashen…(Ja, jag vet. Jag har snott svaret, men det är ju sant)40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jadå41. Har du ringt något betalnummer? Ja42. Kan man vara vän med sitt ex? Vet inte. Troligen. Inte.43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Minns inte44. Hade du mycket hår som liten bebis? Ingen aning45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?Använder Telias46. Vad har du i din väska? Vilken väska?47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Dricker te ibland.48. Vad är du tacksam för idag? Livet!

Av La Famiglia - 8 februari 2007 23:17

Jodå, nu har veterinären konstaterat urinvägsinfektion på Ia. Nu ska vi tratta i henne medicin i 10 dagar, får se hur det går. Sedan ska vi (dom) på återbesök om en vecka för att säkerställa att det inte är något annat som ligger bakom.Eftersom jag inte varit hemma i kväll vet jag väldigt lite om vad som hänt. Jag vet dock att när jag kom hem var det en hund som blev väldigt glad. Och när jag satte mig hos henne la hon sig genast på rygg och ville bli kliad. Man känner sig alltid välkommen hem med en hund. (Ifall någon undrar vad man ska ha hund till alltså)

Av La Famiglia - 8 februari 2007 16:23

När jag skulle flyga till Göteborg igår, blev jag chockad över den skärpta säkerhetskontrollen. Man får inte ha några vätskor med sig om förpackningen rymmer mer än 1 dl, och man måste kunna lägga alla sina vätskeförpackningar i en 1-liters plastpåse. Man måste ta av sig både jacka, kavaj och skor och köra dessa genom röntgenapparaten. Datorn måste plockar ur väskan och locket öppnas. Vad är det som har hänt?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards