Alla inlägg den 20 november 2007

Av La Famiglia - 20 november 2007 23:41

Eftersom frun är på tjänsteresa ansvarar jag för både hämtning och lämning av hund på dagis.  "Det gick väl sisådär ska jag säga dig Stefan". När jag lämnat hunden kom jag på att jag glömt telefonen hemma. Som tur är ligger "hemma" mellan hunddagis och jobbet, så det var bara en liten omväg att hämta telefonen. När jag gjort det och börjat åka mot jobbet kom jag på att jag hade glömt datorn.


Dessvärre var detta en sån där dag då jag hade Tempel Riddar angelägenheter i staden att utföra, så jag hämtade hund på dagis, slängde in henne hemma och drog iväg. Sedan kom jag hem runt halv elva, och då var det inte mycket tid att mysa hund. 

Av La Famiglia - 20 november 2007 09:19

Då har vi som det heter, satt ner foten. Vi har bestämt att på första advent, den 2 december klockan 2 på eftermiddagen är det traditionellt adventsfika hemma hos oss. Vissa av er läsare vet redan att ni är inbjudna. Det är företrädesvis  ni som han en lagotto och bor i Uppsalatrakten. Andra lagottoägare i trakterna av Linköping, Hässleholm, Västerås, Göteborg och Örebro är också välkomna, men jag kan i vissa fall förstå om resan kan kännas lite lång. Men ni är ändå välkomna. Sen tror jag det eventuellt kan finnas folk i trakten av Ekolsund som inte har lagotto, men som ändå är välkomna. Liksom ytterligre några utan hund, vissa av er kanske läser här och andra inte. Hur som helst, vi hör av oss.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards