Alla inlägg den 11 november 2007

Av La Famiglia - 11 november 2007 22:57

Idag blev morgonpromenaden utan mig eftersom jag tidigt som satan begav mig till båt- och matmässan. Men trots mitt svek fick sig Ia en lång morgonpromenad och hon fick springa lös en del också. När jag hade kryssat mig igenom alla provsmakningar på matmässan och smakat på godbitarna på båtmässan sammanstrålade frun, Ia och jag i en tidigare obesökt slottspark för en promenad. Parken var stor nog för att promenaden, med gångtransportsträcka till och från parken, skulle vara drygt en timme. Efter detta begav vi oss till fruns syster och hennes nya lägenhet. Ia var så nyfiken på hur den såg ut, men dessvärre var hon så trött så hon somnade i ett hörn. Men först hann hon prova om soffan var bra att ligga i. Det var den, men jag hävdade med en dåres envishet att hennes egen fäll skulle vara, om inte skönare så i alla fall mer lämpad att sova på. 


Väl hemkomna och middagsätna började vi kamma hund igen. Och trots att det inte var länge sedan vi gjorde en ordentlig genom kamning, lossnade det massor av hår. Det var inte så mycket tovor i alla fall, och nu gäller det bara att fortsätta kamma minst varje vecka fram till Stora Stockholm. Puh..............

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards