Alla inlägg den 25 juli 2006

Av La Famiglia - 25 juli 2006 13:49

Så, då har jag varit ock krypkört på körskolan för sista gången. Och nu gick det som en dans. (Till skillnad från igår.) Nu känns det som jag kommit på hur man ska göra. (Och det är ju så dags. mindre än 24 timmar före uppkörningen.) Nu gäller det bara att höghastighetsbanan och bromsningarna går bra också. Att körning i trafik går bra förutsätter jag. Jag har ju kört bil i 20 år.

Av La Famiglia - 25 juli 2006 08:22

I morgon gäller det. Ska jag eller ska jag inte kunna ta en tur på den nya Vespan i morgon eftermiddag. I morgon klockan 8 är det uppkörningsdags. Och det får väl erkännas, jag känner mig inte helt säker på allt. Att det ska vara så himla svårt att krypköra med en MC. Förra veckans intensivkurs gick som en dans. Inga problem med nånting. (Nästan.) Idag har jag 2 körlektioner inbokade. På dessa två är det meningen att jag ska sätta krypkörningen. Och det ska jag!!!! Sedan ska jag ägna kvället åt att mentalt förbereda mig för uppkörningen, och eventuellt ta bilen för att titta lite på hastighetsbegränsningar och andra viktiga trafikskyltar på de ställen där uppkörningen troligen kommer äga rum.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards